ДОСТАВКА І ОПЛАТА
Доставка
Доставка Товару здійснюється на наступний день відповідно до замовлення Покупця, в якому вказується найменування, кількість, і адреса доставки. Замовлення має бути надана не пізніше, ніж за один робочий день до здійснення доставки. Адресна доставка по м Харків і області здійснюється безкоштовно.
Оплата
Готівковий розрахунок
Оплата можлива готівкою експедитору при відвантаженні, виключно в українських гривнях.
Оплата банківськими картами Visa, MasterCard, Maestro через Приват24, Liqpay, Термінал
Після формування замовлення і проведення оплати Вам прийде емейл підтвердження.
Безготівковій розрахунок
Безготівкова форма розрахунку можлива за умови укладення договору з юридичними особами або організаціями.
Під час завантаження весь товар перевіряється. При отриманні товару Вам необхідно перевірити товар безпосередньо в присутності нашого співробітника. У разі неповного комплекту або недостачі товару або відсутності документів (накладна покупця), необхідно зв'язатися з нашим оператором по тел. +38 (063) 761-00-18, +38 (050) 400-32-09
При онлайн-оплаті: для отримання замовлення необхідно мати при собі документ, що засвідчує особу
При виникненні будь-яких питань Ви завжди можете зв'язатися снами по телефону +38 (063) 761-00-18, +38 (050) 400-32-09 або написати на електронну пошту: voda687kh.ua@gmail.com
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ
Згідно з Постановою КМУ від 19.03.1994 р № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »затверджений Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню): продовольчі товари.
У разі придбання споживачем непридатного харчового продукту продавець зобов'язаний замінити його на харчовий продукт, який придатний до вживання, або повернути споживачеві сплачені ним кошти.
При придбанні супутнього обладнання повернення і обмін можливий при дотриманні наступних умов:
Чи не пошкоджена упаковка;
Товар не був у вживанні;
Збережений товарний вид і споживчі властивості;
Збережена комплектація.
Якщо ви виявили дефект після того, як прийняли замовлення. Для цього необхідно звернутися до менеджерів інтернет-магазину, ми опрацюємо ваш запит і вирішимо його в найкоротші терміни.
Якщо ви не впевнені в тому, що виявлена вами несправність є браком або з якихось причин ви просто не можете використовувати ваш товар за призначенням, зателефонуйте нашим фахівцям, Вам підкажуть, як діяти далі.